måndag 12 april 2010

Härlig dag




var några dagar sen jag skrev i bloggen, ska kanske göra en liten resumé

fredag; ledig med barnbarnet, Sofia åkte själv till Egypten för Kristoffer var jätte jätte magsjuk, tråkigt för dom, som tur är har Sofia en kompis där i Hugurada så hon får nog det bra ändå i solen, lite avundsjuk är jag ju....
lördag; en tråkig dag, mulet å trist, jag å barnbarnet åkte ner på stan å käkade lunch, sen gjorde vi väl inte nåt speciellt, myskväll, sen jobbade jag natt
söndag; igår var det strålande sol, några plusgrader, blev så glad, men inte så glad när Linda väckte mig redan 9.15 (hade sovit i ca 2 timmar) hon sa att hon inte orkade åka med Oliver till dansen å att jag skulle skjutsa, men så blev det inte, hon tog bussen å jag hämtade upp dom efter dansen slut vid halv 12, sen på stan å köpte present å åt lunch, jag skjutsade Oliver hem till sin pappa vid 14-tiden, sen var jag på gympa pass kl 16 med Chatarina, så skönt att röra på sig !!!
Idag har jag tvättstugan (ovanligt eller hur?) kanske en promenad, hämtning av barnbarnet på skolan, hem, middag, sen jobba natt igen....
Den här veckan blev det röda tulpaner, jag bara älskar tulpaner !
Kortet på barnen, det är Linda å Emilia´s småsyskon, Madeleine & Maya på annandag påsk, när vi var å hälsade på dom å gav påskägg... Ha en bra dag !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar