söndag 25 april 2010

Lite av varje...






Torsdagen den 22 april såg det ut så här på min baksida och det var inte roligt att köra med sommardäck... hade precis satt på sommardäcken dan före, så jag antar att det var Kung Bore som tyckte att vi skulle ha en skvätt snö till innan det blir vår...
I fredags var det fint väder igen, solen sken å snön försvann lite i taget, jag var med några på mitt jobb till ett ställe som heter Källviks Gård, det ligger i Hillesjöstrand å är ett traktor museum, i ett hur finns det fik och massor av fina saker att köpa! Jag rekommenderar verkligen ett besök där!
Igår lördag tog jag en promenad med min dotter Fanny runt Sätra å sen satt jag på baksidan i solen å bara var. Idag är det oxå fint väder, ska sätta mig en stund nu på baksidan å läsa en bok, sen en promenad, sen träffa min kontakttjej å sen träna!
Jag tror att jag får en bra dag, faktiskt. Ha de gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar