söndag 4 april 2010

Jobbat....

nu har jag jobbat i 2 dagar å känner mig helt slut å tom i knoppen. Fattar inte varför jag inte "bara kan vara". Tack min vän för dina ord, dom värmde!
Igår gick jag å Sofia 4 varv runt 2:ans spår i Hemlingby, vi tänkte springa men magen sa ifrån, vi hade antagligen ätit för mycket påskmat... men det var skönt att gå oxå, blev ju 8 km, inte dumt alls, Kristoffer hade gjort mat när jag å Sofia kom hem så det var bara att sätta sig vid dukat bord, det var inte helt fel ! Jättegott !
Hem till mig, skrev ett långt brev på 2 sidor A4, sen tittade jag på Millenium på tv:n, barnen sov hos kompisar så jag var ensam hemma. Det är nog det som är felet, jag kan inte vara ensam, det är då alla tankar kommer, när barnen är hemma har jag dom att fokusera på. Nu låter jag verkligen negativ, men det är så jag känner mig.
Ska ta en promenad hem till min bror i Fridhem, barnens kusin Johan fyller år, sen promenad hem igen, själv, hoppas att jag får rensa mina tankar ordentligt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar